« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۵۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
به همت کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان تشکیل شد:
کارگاه تولید ماسک با همت خواهران کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده در راستای مقابله با کرونا فعال است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛کارگاه تولید ماسک با همت خواهران کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده در راستای مقابله با کرونا راه اندازی شد.

 امام جمعه لنده در بازدید از این کارگاه با اشاره به فعالیت بسیج و گروه‌های جهادی در دوران دفاع مقدس و صحنه‌های انقلاب افزود: این گروه‌ها در عرصه‌های مختلف به روش‌های گوناگون خدمات‌رسانی کردند و هنوز هم با وجود مشغله و زندگی شخصی در حال جهاد و خدمت به مردم هستند .

حجت الاسلام محمودی اصل با بیان اینکه مردم در این ایام به گروه‌های جهادی اطمینان و اعتماد مجدد پیدا کردند اظهار داشت: بسیاری از محرومان به وضوح مشاهده کردند که گروه‌های جهادی در کنارشان هستند و از نظر بُعد سیاسی هم برای قشر مذهبی و انقلابی در کشور با تاثیرات مثبت همراه بود.

مسول کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده نیز در حاشیه این بازدید درگفت وگو باخبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ بابیان اینکه گروه جهادی  کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده با پویش جهادادامه دارد به تهیه ماسک درایام محرم پرداختند گفت: تعداد۲۲نفراز خواهران کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده دراین روزها همچون گذشته به دوخت ماسک برای هیئت های عزاداری مشغول هستند که تعداد ۸نفراز این خواهران بصورت کارگاهی درنمازخانه اداره بهزیستی وتعداد ۱۴نفر بصورت تک نفری درخانه هایشان مشغول دوختن ماسک هستند و  روزانه بیش از ۲۰۰۰هزارماسک توسط گروه جهادی کانون هم اندیشی دوخته وآماده می شود.

وی اظهار امیدواری کرد؛ بحول وقوه الهی بناداریم تاروز عاشورا تعداد ۱۰هزارماسک آماده کنیم وپس ازآن نیز این حرکت جهادی استمرار خواهدداشت وتعداد 20 هزارماسک دیگر برای دانش آموزان و توده مردم آماده و دراختیار آنها عزیز قراردهیم که این خود جلوه ای از شوروشعورحسینی وفرهنگ حسینی خواهد بود.

  رسول غفاری درپایان ضمن تشکر وقدردانی از امام جمعه،رئیس اداره تبلیغات اسلامی ،فرمانده سپاه ناحیه لنده،ریاست بهزیستی ومجموعه کارکنان و بنیاد عوی بخصوص مدیر شهرستانی طرح ابادانی وپیشرفت شهرستان ؛ بااشاره  به اینکه راه جهادگران ، کاملا روشن و مبین است، خطاب به بانوان جهادگر گفت: در این زمینه، کار اصلی را شما انجام می دهید، وارد میدان شدید و پیرو معنویات رهبر معظم انقلاب پویش "من هم ماسک میزنم" حرکت کردید و این حرکت شما هم جهادی، نمادین، هدفمند و هم خدمت به بندگان خداست.

گفتنی کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده درایام کرونا وعید غدیر و قربان به توزیع بسته های بهداشتی وغذایی دربین نیازمندان پرداخت.




نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
0
درود بر ریاست جدید بهزیستی واقعا خسته نباشید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: